نوشته شده توسط : عباسی

یادگیری ماشین خود کار فعلا یکی‌از داغ‌ترین موضوعات در هوش تصنعی و مصنوعی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد. امروزه محققان داده و مهندسان یادگیری ماشین همت و وقت متعددی را صرف می‌نمایند تا شایسته ترین سبک یادگیری ماشین و Hyper-parameters را شناسایی نمایند تا برای هر کدام از شغل های متفاوت پیش‌بینی گردیده گزینه استعمال قرار دهند.

غرض AutoML خودکارسازی این روند میباشد، که با ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف‌افزاری شکل میگیرد که کارکشته به شناسایی صحیح و آزمایش سبک‌های یادگیری ماشین میباشد.

 

Automated Machine Learning همچنان در درحال حاضر بسط میباشد و پیشرفت‌ بزرگی خواهد داشت و اکنون می تواند (با نتیجه ها رضایت‌قسمت) صرفا برای تعداد محدودی از امور گزینه به کارگیری قرار ‌گیرد. AutoMl می تواند اینک با به کار گیری از ابزارهای مایکروسافت با استعمال از Azure Machine Learning یا این که ML.NET پیاده‌سازی گردد. اینک، صرفا طبقه‌بندی و پیش‌بینی/رگرسیون مسائل می توانند با به کارگیری از خدمت‌های مایکروسافت حل شوند.

AutoML قادر است با استعمال از کتابخانه‌هایی مثل Auto-sklearn، TPOT و H2O در پایتون انجام خواهد شد. اکنون نرم‌افزار AutoML در قضیه‌هایی مثل یادگیری سوای پژوهش (Unsupervised Learning) هنوز زیر بسط میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

وب سایت‌های شغلی اپ‌نویسی خیر صرفا در‌حالتی که که شما طراحی اپلیکیشن در مشهد مستقیما در ادامه عمل می باشید موثر می‌باشند بلکه میتوانید از آنها برای استیناف در روندهای خاص صنعت در قضیه متبوع خویش استعمال نمائید. از جمله درصورتی که می خواهید پیشرفت اپلیکیشن‌های ابری را خاطر بگیرید، میتوانید فعالیت‌های مرتبط را پژوهش نمایید تا مشاهده کنید کارفرمایان در ادامه چه لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی،‌ مهارت‌ها و ابزارهایی می باشند.

 

به‌دنبال موردها آموزشی باشید

فعلا که هدف ها و مهارت‌های خویش را می شناسید و در بازار نیز پژوهش کرده‌اید، صرفا یک فعالیت مانده میباشد. شما بایستی دسترسی‌پذیری و چگونگی مطالب یادگیری مرتبط با گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی و فناوری‌های گزینه عشق خویش را تحقیق فرمائید. لهجه‌های دوست داستنی مانند جاوا و جاوااسکریپت دارنده منابع فراوانی در مسئله یادگیری آنلاین می‌باشند، در حالی که فناوری‌ها و قاب‌ورک‌های جدیدتر مدام به خیر و خوبی پوشش داده نمی شوند.

درصورتی که نمی‌توانید هیچ یک از مطالب آموزشی کیفیت خوب مربوط به گویش اپ‌نویسی یا این که فناوری انتخابی خویش را پیدا فرمائید، این قادر است یک تصمیم منطقی باشد که در ادامه جایگزینی باشید که کلان‌خیس ذیل پوشش قرار گرفته باشد.

عده‌بندی

پس، کدام لهجه اپ‌نویسی برای یادگیری مطلوب میباشد؟ این زمینه اصلی‌خیس از همگی، به هدف ها ماهر و گروه مهارت‌های فعلی شما بستگی داراست. علاوه‌براین، شما همینطور نیاز به دقت به فرایند بازار و در دسترس بودن منابع یادگیری دارید.

با این حالا، در شرایطی که معین گردد که شما پس از مدتی گویش نرم افزار‌نویسی خاصی را دوست ندارید، ایده خیر میباشد که به سراغ یک گویش دیگر بروید. آنچه که برای فردی پاسخ می دهد ممکن میباشد برای دیگری یک کابوس باشد و بالعکس. کلیه این‌ها به نیاز شما بستگی داراست.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

چرا بایستی Django را خاطر بگیریم
این کادر‌ورک بدون پول و منبع گشوده (open source) میباشد، و دارنده یک طراحی اپلیکیشن در مشهد جامعه پییشرفته و فعال، مستندات خوب،‌ و آیتم‌های بخش اعظمی برای استعمال بدون‌پول و مبلغی میباشد.

Django به جهت خصوصیت توسعه و گسترش سریع، بسیار آیتم تقاضا قرار میگیرد. تشکیل داد نرم افزار بعداز عده‌آوری نیازهای مشتری فرصت یه خرده می گیرد. Django به سیرتکامل‌ای پیاده سازی شد‌ه‌است که اکثری از مفاد را به طور خود کار تنظیمات می‌نماید، همینطور مراقب دردسرهای پیشرفت اینترنت هست، ‌به این ترتیب ما میتوانیم تنها بر بسط نرم افزار‌ها تمرکز کنیم.

Django به شما یاری می‌نماید تا قابل انعطاف‌افزارهایی را بنویسید که:

بدون نقص می‌باشند

Django حدودا تمامی کارهایی را که گسترش‌دهندگان ممکن میباشد بخواهند فارغ از تنظیمات خاصی اعمال دهند را ارائه میدهد. ازآنجاکه کلیه آنچه که شما نیاز دارید بخشی از یک فرآورده میباشد، کلیه مورد ها به طور یک دست با هم عمل می‌نمایند،‌ از اصول پیاده سازی سازگار تقلید می‌نماید و مستندات کلان و آپ تو دیت داراست.

تمامی‌کاره می باشند

Django قادر است برای تشکیل داد نسبتاً هر نوع اینترنت‌سایتی، از سیستم‌های مدیر محتوا و ویکی گرفته تا کانال‌های اجتماعی و تارنما‌های خبری، مصرف شود. می تواند با هر کادر‌ورک سمت کلاینتی فعالیت نماید،‌ و می تواند محتوا را حدودا در هر فرمتی (ازجمله HTML، RSS feeds، JSON، XML و غیره) ارائه دهد.

از حیث داخلی، در حالی که گزینش‌هایی را برای حدودا هر سعی موردنیاز شما آماده می‌نماید (برای مثال یک‌سری مقر داده دوستداشتنی و غیره)، می تواند در شکل بایستگی برای به کار گیری کامپوننت‌های دیگر نیز پیشرفت یابد.
امنیت دارا هستند

Django با ارائه قاب‌ورکی که برای \"اعمال شغل های صحیح\" مهندسی گردیده‌است تا به طور اتومات از اینترنت‌تارنما حفظ نماید، به توسعه و گسترش‌دهندگان یاری می‌نماید از اکثری از مشکلات رایج امنیتی خودداری نمایند. برای مثال Django یک نحوه امن برای مدیر اکانت‌های کاربری و راز عبورها، دوری از مشکلات رایج مانند قرار دادن داده ها session در کوکی‌ها در‌حالتی که جراحت‌پذیر می‌باشند یا این که ذخیره‌سازی بی واسطه راز عبور به مکان هش کردن (hash) آن آماده می‌نماید.

هش کردن سر عبور یک مقدار با ارتفاع اثبات میباشد که با ارسال راز عبور از روش تابع هش رمزگذاری تولید می شود. Django می تواند با اجرای آن از روش تابع هش و مقایسه خروجی با مقدار هش ذخیره‌گردیده،‌ تحقیق کند که آیا سر عبور وارداتی درست میباشد یا این که نه. با این هم اکنون،‌ به جهت ماهیت \"یک طرفه\" تابع، حتی در حالتی که یک مقدار هش ذخیره گردیده به خطر بیفتد،‌ برای مهاجم طاقت فرسا میباشد تا راز عبور مهم را به دست آورد.

Django به طور پیش‌فرض مراقبت در قبال بخش اعظمی از زخم‌پذیری‌ها، مثلا تزریق SQL،‌ cross-site scripting (حمله Xss)، cross-site request forgery (حمله CSRF)، و clickjacking (به هکرها اذن می دهد تا مورد ها مخرب را زیر پوشش محتوا در یک وب سایت رسمی پنهان نمایند) را فعال می‌نماید.

مقیاس‌پذیر میباشند

Django از یک معماری غیر اشتراکی بر پایه ی کامپوننت استعمال می‌نماید (هر بخش از معماری غیر وابسته از قسمت دیگر میباشد و از این رو در شکل نیاز میتواند جایگزین خواهد شد یا این که تغییر و تحول یابد). داشتن یک طلاق بدیهی در بین نصیب‌های متفاوت به‌این معناست که میتواند با اضافه کردن طاقت فرسا‌افزار در هر سطح، سرور caching، سرورهای مقر داده،‌ یا این که سرورهای اپ، برای ارتقا ترافیک مقیاس‌پذیر باشد. بعضا از به هم ریخته‌ترین تارنما‌ها، Django مقیاس‌گردیده را با توفیق ایفا کرده‌اند تا منظور‌های خویش را برآورده سازند (مثل اینستاگرام و Disqus).

امکان محافظت دارا هستند

کد Django با به کارگیری از اصول و الگوهای پیاده سازی مندرج میباشد که سبب ساخت کد قابل به کار گیری دوباره و قابل محافظت میگردد. به صورت خاص، از اصل عدم تکرار کد (DRY) به کارگیری می‌نماید، بدین ترتیب هیچ تکرار غیرضروریی نیست و ترازو کد را کاهش می دهد. این کادر‌ورک همینطور تیم‌بندی عملکردهای مرتبط را به نرم افزار‌های قابل به کار گیری دوباره رواج می دهد، و در سطح تحت‌خیس، کدهای مربوطه را به ماژول‌ها (در امتداد الگوی MVC) مجموعه‌بندی می‌نماید.

قابل حمل می‌باشند

Django در پایتون درج شده میباشد،‌ که بر روی پلت‌هیبت‌های متعددی جاری ساختن می گردد. این بدان معناست که شما به هیچ پلت‌هیبت سرور خاصی متعلق نیستید و می توانید نرم افزار‌های خویش را بر روی موردها اکثری همانند لینوکس،‌ ویندوز و Mac Operating System X اعمال فرمائید. علاوه‌براین،‌ Django به نیکی بوسیله بخش اعظمی از ارائه‌دهندگان web hosting هواخواهی میشود، که اکثر زمان ها زیرساخت‌های خاص و مستنداتی برای هاستینگ وبسایت‌های Django ارائه می دهند.

Django چقدر دوستداشتنی میباشد؟

هیچ اندازه‌گیری قطعی و در دسترسی برای محبوبیت کادر‌ورک‌های سمت سرور نیست. خوب میباشد بگوییم که آیا Django به اندازه کافی دوست داستنی میباشد تا از خطاها پلت‌هیبت‌های خیر چندان دوستداشتنی دوری نماید؟ آیا فرآیند تکامل را ادامه میدهد؟ آیا در شکل نیاز به آن قادر است امداد‌کننده باشد؟ آیا در شکل یادگیری Django فرصتی برای شما وجود داراست که بتوانید درآمدزایی نمایید؟

با دقت به تعداد وب سایت‌های پر کاربرد که از Django به کارگیری می‌نمایند،‌ تعداد اشخاصی که در codebase همیاری می‌نمایند، و تعداد اشخاصی که هم به طور بدون پول و هم مبلغی از آن تامین می‌نمایند، پس می‌قدرت ذکر کرد آری، Django یک قاب‌ورک دوستداشتنی میباشد.

وبسایت‌های مشهوری که از Django به کارگیری می‌نمایند عبارتند از Pinterest، Instagram، Disqus، Mozilla،Knight Foundation، MacArthur Foundation، National Geographic و اکثری مفاد دیگر.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شناخت با ابزارهای Node.js می‌تواند در گسترش قابل انعطاف طراحی اپلیکیشن در مشهد افزارها به شما یاری دهد، ما در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر درباره ابزارهای Node.js کلام کنیم.


شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید امروزه نسبتاً 49 درصد از برنامه نویس ها از Node.js برای پروژه های خویش به کارگیری می نمایند که ولی این مورد برای اینجانب تعجب انگیز عدم وجود. شناخت با ابزارهای Node.js میتواند به شما یاری دهد تا عالی از این کادر ورک به کار گیری نمائید. تحت عنوان یک نرم‌افزار نویس که چندین سالی میباشد در این مورد عمل دارم به راحتی به شما میگویم که وارد بازار شدن Node.js سبب به وجود وارد شدن زمان جدیدی در نرم‌افزار نویسی گردیده‌است. امروزه این فناوری یکی شایسته ترین فناوری های عالم در کنار گویش جاوا اسکریپت میباشد. با ما در‌این مقاله یار باشید تا با برخی از مهم‌ترین ابزارهای Node.js آشنا گردید.


Node.js چیست؟
پیش از آن که قصد داشته باشیم درباره ابزارهای Node.js سخن کنیم عالی میباشد آغاز درباره خویش Node.js سخن کنیم. Node.js در واقع یک اطراف اجرایی متن گشوده و کراس پلتفرم میباشد که به شما امداد می نماید تا کدهای جاوا اسکریپت خویش را سوا مرورگر انجام نمائید. اعتنا داشته باشید که‌این اطراف اجرایی به دور و بر اجرایی جاوا اسکریپت در مرورگر کروم ترجیح داده می‌گردد چرا‌که برای نرم افزار های زیر کانال سریع، استوار و کارآمد آیتم به کار گیری قرار میگیرد.

 


چرا Node.js دوستداشتنی میباشد؟
اینجانب به خیال می‌آورم که در قبلی برای این که بتوانیم یک هماهنگی در بین گسترش دهندگان فرانت اند و بک اند به وجود بیاوریم اسکریپت های مختلفی را می نوشتیم. با این وجود پس از به وجود وارد شدن Node.js کلیه این مفاد تغییر تحول کردند. به لحاظ اینجانب صرفا چیزی که سبب ساز محبوبیت این قاب ورک می‌گردد بازده دو طرفه آن بین بسط دهندگان فرانت اند و بک اند است.

با به کار گیری از Node.js شما می‌توانید کدهای خویش را به طور به طور همزمان در سمت کلاینت و در سمت سرور جاری ساختن فرمائید و فرآیند بسط نرم افزار خویش را گسترش دهید. در واقع این قاب ورک یک پل در بین توسعه و گسترش دهندگان بک اند و فرانت اند میباشد که به کارگیری از آن سبب ساز می‌گردد تا پروسه بسط اپلیکیشن سریع خیس خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

کرک پسورد امروزه در دنیای امنیت از مداقه بسیار متعددی برخوردار‌است، طراحی اپلیکیشن در مشهد ما در‌این مقاله اطلاعاتی بی نقص درباره کرک پسورد را به شما ارائه خوا هیم بخشید.


در‌این مقاله قصد داریم مقداری بیشتر درباره کرک پسوردهای متعدد حرف کنیم و روش اعمال این شغل را برای شما ذکر کنیم. ادراک کیفیت شغل کردن مجرمان سایبری در هجوم ها متفاوت برای ارتقاء امنیت داده ها ما قادر است بسیار اثرگذار باشد. دقت داشته باشید که هک کردن سیستمی که برای شما وجود ندارد کاری غیررسمی میباشد. براین اساس اصلا این طرز ها را برای بقیه سیستم ها پیاده نکنید.

حمله brute force برای کرک پسورد چیست؟( نصیب نخستین)
این نوع از تهاجم ها برای کرک پسورد این چنین میباشد که شما بایستی تحت عنوان یک مخاطب وارد اپ گردید و همگی حروف، اعداد و کاراکترها را آزمون فرمایید تا بتوانید پسورد سیستم را پیدا فرمائید.( اعتنا داشته باشید که‌این فعالیت با به کار گیری از ابزارهای خود کار اعمال میگردد).

این فعالیت میتواند به طور آنلاین صورت پذیرد( به طور real-time با آزمون کردن کلیه اسم های کاربری و پسوردهای متعدد برای ورود به اکانت های شبکه های عمومی و یا این که خزانه ها) یااینکه میتواند به طور آفلاین شکل بگیرد( مثلا در صورتی‌که شما گروه ای از پسوردها را بدست آورده باشید میتوانید آنان‌را به طور آنلاین کرک نمایید).

کرک پسورد به طور آنلاین مدام قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد( بدست آوردن تیم ای از پسوردهای hash گردیده کاری طاقت فرسا میباشد) ولی این نحوه راز و صدای کمتری دارااست. ادله این مسئله آن میباشد که احتمالا مجموعه های امنیتی متوجه خیل‌عظیم ورودهایی که با باخت روبرو گردیده اند خواهند شد البته در حالتی که شما بتوانید عملیات کرک پسورد را به طور آنلاین ایفا دهید دیگر نیازی وجود ندارد که سعی برای ورود به اکانت ها را محافظت نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

فرض نمایید از طرف گروه امنیتی کمپانی به شما یاداوری می‌گردد که طراحی اپلیکیشن در مشهد قسمت گذرواژه مرتبط با نرم افزار خویش را آپدیت رسانی نمایید( که در اپلیکیشن ما می بایست 800 خط کد از قسمت های متعدد نرم افزار را بازنویسی و یا این که حذف کنیم تا بتوانیم این گذرواژه را آپ دیت رسانی نمائید). این مسئله قادر است حتی برای سرسخت ترین برنامه نویسان نیز بسیار اختلال ساز باشد. یکی خصوصیت های MySQL ورژن هشت این میباشد که از پسوردهای دوگانه( یک پسورد فعلی و یک پسورد ثانویه) تامین می نماید تا راهی سهل را برای جابجایی به پسوردهای نو برای شما آماده نماید.

ALTER USER \'appuser1\' @ \'host1.example.com\'


IDENTIFIED BY \'password_b\'


RETAIN CURRENT PASSWORD;
اکنون شما می‌توانید پسوردهای لازم خویش را با کمترین معیار کد تغییر و تحول دهید و وقتی که شما کلیه کدهای خویش را آپدیت رسانی کردید میتوانید به راحتی پسوردهای قبل را حذف فرمایید.

ALTER USER \'appuser1\' @ \'host1.example.com\'


DISCARD OLD PASSWORD;
خلال این شما میتوانید از MySQL Server برای ساخت‌و‌ساز راز عبورهای رندوم نیز به کار گیری نمایید که می‌تواند برای اکانت های کاربری تا اگر که مخاطب بعداز چنددفعه همت ناموفق برای آمدن به اکانت خویش داشت اکانت اورا با به کارگیری از این راز عبورها قفل نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

به شما عهد می دهم که در صورتیکه بعداز تعدادی ماه یا این که 1 سال به طراحی اپلیکیشن در مشهد کدهایی که پیش از این نوشته اید بنگرید حتی نمی توانید یک خط از کدهای خویش را متوجه گردید. شاید برای شما جذاب باشد که بدانید فهم این قضیه که حتی خودتان این کدها را نوشته اید بسیار مشقت بار خواهد بود. شاید گمان فرمائید که‌این کدهای جاوا اسکریپت بوسیله یک شخص بسیار مجرب خیس از شما درج شده میباشد و یا این که حتی بعضا مواقع ممکن میباشد برای شما بسیار احمقانه به لحاظ بیاید البته با این وجود همچنان نمی توانید توضیح دهید که درین کدها چه عملیاتی ایفا می گردد.

دقیقا در همین لحظه میباشد که احتمالا شما حس پشیمانی شدیدی می‌کنید و استارت میکنید که اوراق و داکیومنت هایی را برای کدهای خویش بنویسید. در حالتی که شما برای کدهای خویش داکیومنت هایی را نوشته باشید دیگر بدون چاره نخواهید بود که کدها را متوجه گردید بلکه به راحتی می‌توانید این داکیومنت ها را ببینید تا متوجه گردید که کدها چه کاری ایفا می‌دهند. به این ترتیب مقصود مهم از تایپ کردن این داکیومنت ها این میباشد که شما گزینش فرمایید این قسمت از کد دقیقا برای چه هدفی درج شده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

قاب ورک ASP.NET یک قاب ورک توانا طراحی اپلیکیشن در مشهد برای پیاده سازی نرم افزار های پایین اینترنت سازمانی میباشد، ما درین مقاله بیشتر درباره کادر ورک ASP.NET سخن میکنیم.


قاب ورک ASP.NET یک کادر ورک کراس پلتفرم و متن گشوده است که بوسیله مایکروسافت و به مراد تشکیل داد نرم افزار های امروزی، بر شالوده فضای ابری و متصل به وب توسعه و گسترش پیدا نموده است. این قاب ورک پیاده سازی گردیده‌است تا کامپوننت ها، API ها و کامپایلرها و لهجه های ران تایم را فعال نماید. این قاب ورک بر روی سیستم استدلال های مک، لینوکس و ویندوز فعالیت می نماید و یکی‌از کادر ورک های .NET به حساب می آید.

پیشگفتار ای درباره این مقاله
برای بدست آوردن داده ها بیشتر درباره چرخه پیشرفت کادر ورک ASP.NET و برای بدست آوردن علم بیشتر درباره خصوصیت های این کادر ورک ما در‌این مقاله با Kenneth Y. Fukizi مذاکره کردیم که مولف یکی‌از دارای شهرت ترین کتب درباره کادر ورک ASP.NET میباشد. این تالیف کننده بیش تر از 14 سال تجارب در قضیه اپلیکیشن نویسی حرفه‌ای دارا میباشد و تحت عنوان پیمانکار مهندس برنامه و همچنین مشاور برای نهادهای مشتری ساکن در آفریقای جنوبی، استرالیا، آمریکا و همچنین کانادا سرگرم به فعالیت میباشد.

Kenneth اعتقاد دارد که سعی فعلی این کادر ورک بسیار بیشتر از قاب ورک های پیشین و همچنین قاب ورک های حریف فعلی میباشد. وی ترجیح میدهد که از قاب ورک ASP.NET به کارگیری نماید تا بتواند نرم افزار های ذیل اینترنت سازمانی بسازد به این دلیل که این کادر ورک دارنده انعطاف پذیری بسیار متعددی میباشد که به وی امداد متعددی می نماید. وی همینطور ذکر می نماید که .NET 5 دارنده قابلیت و امکان های همیاری بیشتری نسبت به بقیه گویش های اپ نویسی است. هنگامی از او حیث وی درباره حمایت مایکروسافت از سیستم استدلال متن گشوده Pulumi پرسش کردیم وی جواب بخشید که‌این مورد مطلقا قادر است به توسعه و گسترش دهندگان در ایجاد کرد نرم افزار های کلود بیس امروزی امداد بسیار متعددی خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

قاب ورک ری اکت نیتیو یک کادر ورک کارکشته میباشد که بوسیله طراحی اپلیکیشن فیسبوک ایجاد شده است، ما در‌این مقاله درباره ایرادات قاب ورک ری اکت نیتیو کلام خوا‌هیم کرد.


هنگامی بود که کادر ورک ری اکت نیتیو تحت عنوان یک گسترش تبارک در بسط نرم افزار های گوشی شناخته می‌شد. این قاب ورک بوسیله کمپانی فیسبوک تحت عنوان یک توسعه و گسترش بسیار تبارک درست شده بود ولی امروزه مشاهده خواهیم کرد که‌این قاب ورک در درحال حاضر لغزش میباشد و مشکلاتی را برای یوزرها به وجود آورده میباشد که یوزرها دارای تعهد به فناوری های فیسبوک پیرو راهی برای ترمیم آن میباشند.

ری اکت نیتیو در کمپانی هایی مانند Uber، Tesla، Instagram و حتی فیسبوک گزینه به کارگیری قرار گرفته میباشد. در آخرها سال 2015 میلادی کمپانی تحلیلگر ری اکت نیتیو IDC را تحت عنوان الگویی تازه برای بسط ترکیبی و ریلکس کردن یوزرها از به کار گیری از کامپوننت Webview با عملکردی بسیار خوب ارائه اعطا کرد. کادر ورک ری اکت نیتیو پلتفرم نیتیو دستگاه را برای توسعه و گسترش دهندگان اینترنت گشوده کرد که به آن IDC گفته می‌شد ولی می بایست بدانید که IDC نتایجی را به قاب ورک ری اکت نیتیو اضافه کرد که در آن مجال هنوز نابالغ بود.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در صورتیکه در سال 2008 میلادی جدیدا یک بیزنس تازه را فعال‌سازی کرده بودید و یا طراحی اپلیکیشن در مشهد این که آغاز به کار در مورد خاصی کرده بودید احتمالا حالت بدی را شاهد بودید البته در صورتی‌که در آن مجال یک عمل اثبات داشتید احتمالا اشتباهات کمتری را شاهد بودید. در صورتی‌که در آن فرصت تحت عنوان یکی گسترش دهندگان نرم‌افزار درپی شغلی بودید احتمالا شغل مشقت بار تری را برای کاوش داشتید و جستجوی شما بیشتر ارتفاع میکشید و شاید بدون چاره به جاری ساختن پروژه هایی می شدید که کمتر برای شما ایده آل بودند.

 

رکودهای سال 2000 میلادی و گذشته خیس
رکودی که در سال 2000 میلادی صورت بخشید بدتر بود. در آن مجال اینجانب جوان بودم و فقط تجربیات ای که داشتم این بود که عملکرد کنم از اتفاقات بدتر پرهیز کنم. با این وجود اینجانب در آن سال با بخش اعظمی از شرکتهای گفتمان کردم و در نقطه نهایی این رای زنی ها یک‌سری تفاهم نامه خرد را بستم و در حالی که کارایی میکردم بعضی از شغل های مرتبط با مشورت را نیز ایفا دهم روی پروژه های متن گشوده خودم هم فعالیت می‌کردم.

رکودی که در همین سال فیس بخشید یک رخداد بد در زمانه بزرگسالی اینجانب به شمار می آمد. این زمینه برای گسترش دهندگان اپ یاور بود با چالش مالی بسیار شدید در آسیا و رجوع و برگشت سرمایه گذاران از قراردادهای سپرده گذاری خویش که حالت بدی را برای بسط دهندگان اپلیکیشن آماده میکرد به این دلیل که عموم به هیچ عنوان راضی نبودند خریدهای خویش را از روش وب اجرا دهند و همه اشخاص به مغازه های تبارک مراجعه می کردند. ما در آن فرصت اقدامات متعددی برای شناخت بیشتر عموم با فضای وب ایفا دادیم البته فیض خیر و خوبی اخذ نکردیم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


هوش تصنعی در سال 2020 با توسعه و گسترش های بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد متعددی همدم خواهد بود، ما درین مقاله پیشبینی هایی درباره هوش تصنعی و مصنوعی در سال 2020 را به شما ارائه میدهیم.


هوش تصنعی و مصنوعی که به اختصار AI نامیده می‌گردد امروزه به طور تقریب در هر قسمت از صنعت تکنولوژی گزینه به کار گیری قرار گرفته میباشد. امروزه شما می‌توانید این اثر هوش تصنعی و مصنوعی را بر روی نرم افزار ها، ابزارهای پیشرفت، پلتفرم های به حساب آوردن، سیستم های رئیس مقر داده، در بین افزارها، ابزارهای مدیریتی و رسیدگی و نسبتاً هر چیزی در دنیای تکنولوژی ملاحظه کنید. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید از AI می قدرت برای بهبود AI نیز بهره برد.

حالا سوالی که ممکن میباشد برای شما اتفاق افتاده باشد این میباشد که در سال نو چه تغییراتی در کاربردهای هوش تصنعی، ابزارها، تکنیک ها، سیستم دست اندرکاران و استانداردهای این حوزه به وجود میاید؟ این زمینه به عبارتی چیزی میباشد که ما در سال 2020 انتظار آن را خوا هیم داشت.

GPU ها همچنان بر روی عجله AI اثر گذار خواهند بود
عجله دهنده های طاقت فرسا افزاری AI تبدیل به یک جناح اساسی رقابت در حوزه فناوری گردیده اند. حتی با وجود فناوری های دشوار افزاری chipset هوش تصنعی که مثلا آن ها می شود به CPU ها، FPGA و واحد های پردازنده کانال های عصبی اشاره نمود GPU ها همچنان اثر خویش را دارا‌هستند و نقش مهمی را در گوشه و کنار های نرم افزار cloud-to-edge انجام می نمایند. امروزه شما در زنجیره های پشتیبانی صنعتی نیز میتوانید اثر GPU ها را ملاحظه کنید.

پیشنهادات بر پایه ی GPU در مارکت Nvidia برای رویش و تایید بیشتر در سال 2020 مهیا میباشد و در سال های آجل نیز نقش بسیار مهمی را اجرا خواهد کرد. با این هم اکنون طی ده سال آجل فناوری های متعدد غیر از GPU مانند CPU، ASIC، FPGA و واحدهای پردازنده کانال های عصبی نیز سعی خویش را بهبود خواهند اعطا کرد و در هزینه ها و همچنین اقتدار خویش کارآمد خواهند بود. با سپری شد هر سال Nvidia اعتنا رقبای بیشتری را به خویش جلب می نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ابتدا سعی کنید تصمیم بگیرید که چه مواردی برای پروژه نرم افزاری شما طراحی اپلیکیشن در مشهد مهم هستند و اهمیت آنها نسبت به سایر موارد بیشتر است.

Jacobson در این باره توضیح می دهد: من با یکی از همکاران خود گفتگو می کردم که می گفت ما باید این مورد خاص را به لیست اولویت های خود اضافه کنیم چرا که محبوبیت آن در حال کاهش است ولی من می گفتم که اجازه دهیم این را به لیست اولویت های خود اضافه نکنیم. هر زمان که احساس کردیم یک مورد واقعا ضروری است آن را به لیست خود اضافه خواهیم کرد ولی در حال حاضر باید بر روی موضوعات مهمتری تمرکز کنیم.

پروژه نرم افزاری
مراقب پیچیده تر شدن پروژه باشید
گاهی اوقات مدیران پروژه تصمیم می گیرند که برای حل مشکل به یک شرکت دیگر مراجعه کنند تا پیدا کردن راه حل مشکلات را به این شرکت ها واگذار کنند. نکته ای که در این جا باید به آن دقت داشته باشید این است که مهندسان نرم افزار در این شرکت که بر روی پروژه نرم افزاری شما کار می کنند با ساختار پروژه آشنا نیستند و این احتمال وجود دارد که مشکلات در پروژه شما با انجام این کار بیشتر شود. دقت داشته باشید که گاهی اوقات حتی این شرکت ها هزینه های زیادی را نیز از شما دریافت می کنند ولی شما باید بدانید که گاهی اوقات مشکلات با صرف هزینه بیشتر حل نمی شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Broccoli از ابزارهای متن گشوده node.js میباشد که یک ابزار طراحی اپلیکیشن تشکیل داد بسیار حاذق میباشد و بر روی ماژول ES6 فعالیت می نماید. ابزارهای ایجاد کرد قابل انعطاف افزاری می باشند که به شما اذن می‌دهند تا کلیه asset های جان دار در نرم افزار و یا این که تارنما مانند تصاویر، پوشه های css، جاوا اسکریپت و .... را در یک فرمت توزیع گردیده گردآوری نمائید.

شما برای شغل کردن با این ابزار مستلزم دایرکتوری پروژه خویش می‌باشید. وقتی که شما این دایرکتوری را در چنگ داشته باشید می‌توانید به آسانی با استعمال از npm مبادرت به نصب این ابزار فرمایید که برای این شغل می بایست از امر پایین به کارگیری نمائید:

npm install --save-dev broccoli

npm install --global broccoli-cli

خلال این شما از Yarn نیز می‌توانید برای نصب این ابزار به کارگیری فرمائید.

 

بعضی از خصوصیت های این ابزار
ورژن فعلی node.js شایسته ترین ورژن برای تامین از این ابزار میباشد به دلیل آنکه جانبداری زمان بر مدتی را برای این ابزار ارائه میدهد. این مورد به شما امداد می نماید تا از دردسرهای مرتبط با نصب دوباره و یه آپ دیت رسانی در طول ایفا پروژه های خویش نجات پیدا نمایید. بعداز اتمام فرآیند نصب شما میتوانید خصوصیات ایجاد کرد را در پوشه Brocfile.js خویش وارد نمائید.

در Broccoli واحد انتزاعی در واقع درختی میباشد که پایین فولدر ها و پوشه ها را باطن تحت فایل های خاصی محافظت می نماید. بدین ترتیب پیش از این که شما مبادرت به تشکیل داد نمائید بایستی ایده ای خاص از چیزی که قصد دارید بسازید داشته باشید.

شایسته ترین قسمت این ابزار این میباشد که دارنده یک سرور درونی برای پیشرفت میباشد که به شما این قابلیت را میدهد تا از asset های خویش باطن یک سرور لوکال HTTP میزبانی نمایید. این ابزار برای مرمت های بی آلایش می‌تواند فوق العاده باشد به دلیل آنکه دارنده معماری و اکوسیستم منعطفی میباشد که سرعت نوسازی و کامپایل را بیشتر می نماید. این ابزار به شما اذن میدهد تا برای صرفه جویی در حین و به حداکثر رساندن معیار منفعت وری در حین گسترش نرم افزار ها شغل های خویش را سازماندهی فرمائید. به همین انگیزه میباشد که امروزه این ابزار از دوست داستنی ترین ابزارهای متن گشوده node.js به حساب می آید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یادگرفتن نرم‌افزار نویسی تا انتها دیتا تایپ ها به طور طراحی اپلیکیشن بدون نقص


با درود دوستان لطفا کد های مندرج را با تمرکز تفحص نمایید.
print(\'hello world\')
print(\'Ashkan\')

print(\'------------------\')
print(type(4)) # returns integer number type
print(type(3.0)) # returns float number type
print(type(1j)) # returs complex type
print(type(\'Ashkan\')) # returns string type
# int -> integer
# str -> string
print(\'-------------------\')

print(49 / 7) # division always returns float
print(49 - 7)
print(49 + 7)
print(4 * 7)

# operators : + - * /
# operators : ** % //
print(\'-------------------\')

# **
print(4 ** 2) # means : 4 in power of 2
print(25 ** 0.5)

print(\'--------------------\')

# % : returns what remains from division

print(34 / 11)

print(34 % 11)
print(48 % 2)
print(49 % 2)

print(\'--------------------\')

# // : returns integer part of a division

print((34 - (34 % 11)) / 11) # returns float
print(34 // 11)



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

هنگامی نرم‌افزار خویش را تحت عنوان گروه‌ای از میکروسرویس‌ها طراحی اپلیکیشن می‌نویسید، در واقع یک‌سری اپلیکیشن را می‌نویسید که با هم عمل می‌نمایند. هر میکروسرویس دارای تعهد معین خویش میباشد و مجموعه‌ها قادر است آنان‌را به طور غیر وابسته از دیگر میکروسرویس‌ها بسط دهند. صرفا تعلق میان آ‌ن‌ها رابطه میباشد. از‌آنجا که میکروسرویس‌ها با یکدیگر رابطه برقرار می‌نمایند، شما می بایست اعتقاد نتیجه ها نمائید که پیام‌های ارسالی در میان آنان به طور معکوس نیز سازگار میباشد.

مزایا

می توانید هر میکروسرویس را به طور غیروابسته بنویسید، محافظت کرده و deploy فرمائید

مقیاس‌پذیری راحت میباشد، چون میتوانید تنها میکروسرویس‌هایی را مقیاس‌بندی‌ نمایید که می بایست مقیاس‌بندی شوند

دستکاری نصیب‌های اپلیکیشن آسوده‌خیس میباشد چون خرد‌خیس بوده و کمتر با قسمت‌های دیگر مرتبط می‌باشند

اپ به راحتی قابل فهم و اصلاح میباشد

اعضای تازه مجموعه میتوانند با گاز قسمت‌ها را ادراک کرده و سرگرم به فعالیت شوند

امکان حفظ و آزمایش بالایی داراست و قابلیت پیشرفت و deploy سریع و مکرر را آماده می‌نماید

امکان deploy به صورت غیروابسته را داراست و مجموعه را قدرتمند می‌سازد تا خدمت‌ها را سوای نیاز به هماهنگ شدن با بقیه گروه‌ها deploy نماید

مطلوب برای:

اینترنت‌تارنما‌هایی با اجزای خرد

مرکزها داده شرکتی با مرزهای به طور کامل مشخص و معلوم

نرم‌افزار‌های اینترنت و مشاغل نو که سریعا در هم اکنون پیشرفت می‌باشند

گروه‌های بسط که اکثر زمان ها به طور کلی جهان پخش می باشند



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()