Auto Machine Learning (ML)
نوشته شده توسط : عباسی

یادگیری ماشین خود کار فعلا یکی‌از داغ‌ترین موضوعات در هوش تصنعی و مصنوعی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد. امروزه محققان داده و مهندسان یادگیری ماشین همت و وقت متعددی را صرف می‌نمایند تا شایسته ترین سبک یادگیری ماشین و Hyper-parameters را شناسایی نمایند تا برای هر کدام از شغل های متفاوت پیش‌بینی گردیده گزینه استعمال قرار دهند.

غرض AutoML خودکارسازی این روند میباشد، که با ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف‌افزاری شکل میگیرد که کارکشته به شناسایی صحیح و آزمایش سبک‌های یادگیری ماشین میباشد.

 

Automated Machine Learning همچنان در درحال حاضر بسط میباشد و پیشرفت‌ بزرگی خواهد داشت و اکنون می تواند (با نتیجه ها رضایت‌قسمت) صرفا برای تعداد محدودی از امور گزینه به کارگیری قرار ‌گیرد. AutoMl می تواند اینک با به کار گیری از ابزارهای مایکروسافت با استعمال از Azure Machine Learning یا این که ML.NET پیاده‌سازی گردد. اینک، صرفا طبقه‌بندی و پیش‌بینی/رگرسیون مسائل می توانند با به کارگیری از خدمت‌های مایکروسافت حل شوند.

AutoML قادر است با استعمال از کتابخانه‌هایی مثل Auto-sklearn، TPOT و H2O در پایتون انجام خواهد شد. اکنون نرم‌افزار AutoML در قضیه‌هایی مثل یادگیری سوای پژوهش (Unsupervised Learning) هنوز زیر بسط میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: