نوشته شده توسط : عباسی


اینترنت نرم افزار چه است و چه تفاوتی با نرم افزار ساکن و سایت دارااست؟
در بالا به تفاوت اینترنت نرم افزار و نرم افزار مستقر میپردازیم، نرم افزار ساکن در واقع به عبارتی نرم افزار هایی میباشد که از اپ استورها دانلود و در تلفن همراه نصب میگردند، البته یک اینترنت نرم افزار در اصل نیاز به نصب ندارد و در مرورگر مشهود است، طراحی اپلیکیشن بدین ترتیب اینترنت نرم افزار ها هم در اندروید و هم در IOS قابل استعمال مشترک می‌باشند

در زمینه ی تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار، تعاریف بسیار و متفاوتی موجود هست که برای داده ها طولانی تر و با جزییات بیشتر میتوانید به نوشته‌علمی \"تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار چه میباشد؟\" مراجعه فرمائید، البته آنچه که مهم و شاخص می‌باشد، این میباشد که تاکید سایت بر محتوای یکسان برای تمامی و آگهی هست اما اینترنت نرم افزار بر فعالیت و تعامل توکل داراست و معمولا داده ها را با اعمال دسترسی های متفاوت و براساس نیاز استفاده کننده اکران میدهد. از طرفی در اینترنت نرم افزار ها به تعامل های بیشتری از طرف استفاده کننده و سرور نیاز است، که سالها گرفتاری طراحان اینترنت اپ ها بوده میباشد که با فناوری های تازه همانند PWA تا حد متعددی این مبحث تحقق یافته میباشد.

 

 

 

اینترنت نرم افزار های PWA – فناوری تازه دنیای اینترنت
اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده (Progressive Web Apps) یا این که به اختصار PWA یک فناوری تازه در حوزه پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه تلقی میگردد این فناوری نخست در سال ۲۰۱۵ و بوسیله گوگل معرفی شد، گوگل با تجهیزات جدیدی که در اینگونه از اپ های ذیل اینترنت تعبیه کرد قابلیت و امکان نزدیک کردن اینترنت اپلکیشن ها به اپلیکشین های مستقر(Native) را آماده نمود.
اگربخواهیم به اختصار در خصوص PWA سخن کنیم می اقتدار ذکر کرد PWA در واقع به عبارتی اینترنت نرم افزار است که از فناوری های امروزی جهت نزدیک کردن کارکرد خویش مشابه یک نرم افزار عادی سود کرده میباشد، سه قابلیت و امکان مهم که پیش از این در اینترنت نرم افزار ها نبود دربرگیرنده ارسال اعلان از سمت سرور، امکان اضافه کردن به برگه خانگی و کارایی آفلاین جزوه فناوری های مدرنی میباشد که از آنان کلام کردیم!
به چه برهان اینترنت نرم افزار های PWA در سرزمین ما می‌تواند چیره خیس کار نماید؟
نکته اولیه یک مبحث جهانی میباشد و پژوهش ها اخیر نشون داده که خیلی از مردم اضافه از چندین مدل نرم افزار مشخص و معلوم در موبایل خویش را استعمال نمی‌کنند! جدید نخست بایستی کاوش نمایند، نصب نمایند و آنگاه استعمال نمایند بعداز یک مقطع هم کلا ممکنه از اون استعمال نکنند! ولی در موقعیت نرم افزار PWA صرفا با یک نشانی میتواند به آن دسترسی داشته باشد.
نکته دوم تحریم های اعمال گردیده در تلفن همراه های آیفون اقبال برد PWA ها در کشور ایران را خیلی طولانی تر نموده است، مثال های عملیاتی را در بعضا از اپ های وسیع اهل ایران مشاهده می‌کنید.
نکته قابل توجه اینکه اینترنت نرم افزار های PWA قابلیت و امکان نصب و قرارگیری آیکون رو دارا‌هستند! در غایت می بایست اعتنا نمود که PWA ها زمان اول تکامل خویش را سپری می‌نمایند و نمی اقتدار آینده آنان‌را قضاوت نمود.

 

 

 

به چه شکل اینترنت نرم افزار پیاده سازی میگردد؟
مجموعاَ هر آنچه که پایین اینترنت و با اعمال دسترسی های گوناگون پیاده سازی شود را می‌گردد اینترنت نرم افزار و یا این که اپلیکیشن پایین اینترنت نامید. این به‌این مفهوم نمی‌باشد که کل اینترنت نرم افزار به صورت یک وبسایت و صرفا در وب پیاده سازی شود، اینترنت نرم افزار می‌تواند تیم ای از تارنما ها ، نرم افزار های تلفن همراه، ربات های تلگرام و یا این که حتی قابل انعطاف افزارهای آفلاین هم باشد که تمامی این ها به صورت جامع و متمرکز در اختیار گرفتن شوند و شما بتوانید با تمرکز به داده ها گردآوری گردیده، به کسب و عمل خویش رسیدگی نموده و یا این که اینکه به هدف ها خویش در ارتقاء فروش برسید.

کمپانی کیان تجارت بعد از سالیان عمل و کسب تجربه در این باره و بعداز پیاده سازی اینترنت نرم افزار های متعدد فروشگاهی در مغازه های زنجیره ای متعدد و تعدادی اینترنت نرم افزار عملیاتی در بخش های گوناگون هم پا نخستین، افتخار دارااست که آمادگی خویش را برای تجزیه آنالیز و پیاده سازی اشکال اینترنت نرم افزار های پیچیده و وسیع اعلام کند.

انجین یا این که back-end (بک اند) همه این اینترنت نرم افزار ها به طور کامل پباده سازی و پیاده سازی گردیده به وسیله کارشناسان خویش گروه بوده و دارنده پنل مدیریتی بسیار قوی و سبک می‌باشد که می‌تواند خروجی api و اینترنت خدمت های برپایه RestFul (رست فول) را ارائه کند، که‌این قابلیت و امکان فوق العاده و امن قادر است در خدمت های back-end (بک اند) اشکال نرم افزار ها و ربات ها و اپلیکیشن های ذیل اینترنت به فعالیت آید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

گوشی ها و تبلت ها هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و برنامه های کاربردی متنوعی میباشند که به آن‌ها (نرم افزار) یا این که به صورت مختصر App گفته می گردد. نرم افزار گوشی بسته به سیستم برهان گوشی یا این که تبلت ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن برپایه اندروید، iOS و سیستم ادله های دیگر باشد. امروزه اندروید تحت عنوان یکی دوستداشتنی ترین سیستم برهان های موبایل شناخته می‌گردد و نرم افزار اندروید از پرکاربردترین نرم افزار هاست که در کمپانی داده پردازی فراتک بصورت منحصر به فرد برای شما پباده سازی و اجرا می گردد. ایجاد نرم افزار تلفن همراه دکان اینترنتی نرم افزار مغازه جهت معرفی و فروش تولیدها بسیار مطلوب میباشد. خرید جنس راحت انجام میشود و همگی اتفاقات فروش در باطن نرم افزار انجام می‌گیرد. پباده سازی نرم افزار سمینار و کنفرانس پباده سازی اپلیکیشن اندروید کنفرانس و سمینار با تجهیزات بسیار خیر و خوبی مانند ثبت نام، پرداخت، زمانبندی، سخنرانان، محورها، برگزارکنندگان و ... تولید نرم افزار معرفی کمپانی یا این که فرآورده ایجاد نرم افزار برای معرفی کمپانی یا این که فرآورده که امروزه تبدیل به جایگزینی بسیار مطلوب برای کاتالوگ و CD های مالتی مدیا میباشد. پباده سازی نرم افزار رستوران و پیشنهاد طعام این نرم افزار با دو جور کاربری داخلی (برای اخذ توصیه مشتریان درون رستوران) و همینطور فرنگی (برای اخذ سفارشات بصورت اینترنتی و یا این که از روش پیامک) به کار گیری میگردد. پباده سازی اپلیکیشن اندروید خبری این جور نرم افزار برای سایت های خبری و تارنما هایی که محتوای قابل ارائه ای دارا هستند گزینه به کار گیری قرار میگیرند. نرم افزار بر طبق مکان فعلی تلفن همراه در‌این جور نرم افزار اصل اپلیکیشن براساس وضعیت فعلی استفاده کننده بوده و یوزرها میتوانند سازه به شرایط مکانی خویش، خدمت اخذ نمایند. مانند نرم افزار های ماشین کرایه ای یاب و ... پباده سازی نرم افزار هتل ها پباده سازی اپلیکیشن اندروید هتل ها مشتمل بر معرفی هتل به همدم تصاویر همگی قسمت های هتل، همینطور مسیریابی مسافران هتل از روش نقشه باطن اپلیکیشن تلفن همراه و همینطور اکران نقاط توریسم. پباده سازی نرم افزار با ایده شما و انحصاری پباده سازی و ایجاد نرم افزار اندروید براساس نیاز و ایده شما به صورت منحصربه‌فرد برای افرادی که درپی تولید اپلیکیشن به طور مخصوص می‌باشند.   تبلت ها و گوشی های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و برنامه های کاربردی متنوع و متفاوت می‌باشند.


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


از حدود سال 2010 ، در مبحث I.T، بازاری به عنوان نرم افزار تلفن همراه مقام ارزشمندی خوی کرد و توانست قیمت آفرینی روز آپدیت طراحی اپلیکیشن برای اکثری از شرکت ها بسط دهنده ی این نرم افزار ها نتیجه ها کند. این اپلیکشن ها با اعتنا به مزایای یگانه خویش، توانسته یار و همدم خیر برای همتای دیرینه خویش، یعنی وبسایت ها باشد. از مزایای نرم افزار تلفن همراه می شود به مواقعی همچون پباده سازی گرافیکی منحصربه‌فرد وسایل موبایلی ، در بعد ها کوچک گردیده ی تارنما ها ویا نیاز نداشتن به وب اشاره کرد. در طی فرایند پباده سازی و ایجاد نرم افزار های تلفن همراه، کمپانی پردو یار شما بوده، و زبده ی خویش، شمارا در به سرنوشت وصال این مهم کمک می کند.

اشکال نرم افزار
از آن‌جا که در بعدازظهر کنونی تلفن همراه ها نقش کلیدی در معاش اشخاص بازی می کنندو حتی تبدیل به یک عضو غیر وابسته نشدنی هر فردی گردیده اند،لذا نمی قدرت از فضای ساخت گردیده برای بهره‌برداری از این مجال و پباده سازی نرم افزار گوشی غافل ماند.به دلیل آنکه نرم افزار های گوشی به خواسته تسهیل همگی اموری که بشر ها به صورت روزانه با آنان مشغول می باشند شتافته اند.

 

با اعتنا به بازار رقابتی امروزه ، هر کسب و کاری که به اندیشه پویایی و آپدیت بودن باشد ،نیاز مند طراحی وب سایت یا این که پباده سازی نرم افزار گوشی برای فن و کسب و عمل خویش میباشد تا بتواند در بازار دیجیتال از دیگر رقبای خویش پیشی بگیرد.

در بازاریابی اینترنتی این یک فرمان معین میباشد که هر کسب و کاری در حوزه ه ای پیشگام باشد قادر است از مزیت رقابتی پیشرو بودن درکسب و فعالیت به کارگیری و سهم خیر از بازار را کسب کند.

البته پیش از پباده سازی نرم افزار گوشی در هر کسب و کاری مستلزم مطالعه صحیح بازار و تعیین گروه برنامه نویسی گوشی قابل قبولی است تا پباده سازی و بسط نرم افزار و سیستم قابل انعطاف افزاری آن به نحو احسن صورت بپذیرد.تلاوت مقاله‌ها تحت سفارش می شود:

مراحل توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه

پیش از توصیه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه خویش بدانیم

کمپانی پباده سازی نرم افزار موبابل پردو با منفعت گیری از مجموعه برنامه نویسی حاذق خویش در قضیه پباده سازی نرم افزار ios و پباده سازی نرم افزار اندروید و تخصص و تجربه ای که در پروژه های وسیع کشوری داراست ،میتواند تحت عنوان مشاور و اجراکننده اپلیکیشن ها و کسب وکار دیجیتال شما باشد.

- پباده سازی نرم افزار فروشگاهی
- پباده سازی نرم افزار خدماتی
- پباده سازی اپلکیشن آژانس یاب
- پباده سازی نرم افزار آموزشی
- پباده سازی نرم افزار بازاریابی و ویزیتوری
-پباده سازی نرم افزار مکتب
با اعتنا به پیشرفت های تکنولوژیکی در بعد از ظهر ارتباطات، شرکتهای کوچک و پهناور توانسته اند منفعت های اکثری را از قبال این حادثه کسب نمایند. تکنولوژی های کامپیوتری، اینترنتی، موبایلی و کلا وسایل هوشمند، بخش بزرگی از امورات و فعالیت های روزمره ی ما‌را پردازش می‌نمایند. از مشهودترین این وسایل، گوشی های یاروهمدم ما می باشند که با اعتنا به پیشرفت های شگرف، چه راجع‌به دشوار افزاری و چه قابل انعطاف افزاری، ترمینولوژی جدیدی را از خویش ارائه داده اند. این تحول به نحوی میباشد که نمی قدرت به تلفن های یار و همدم مدرن صرفا به دیده یک برقرار کننده ی رابطه صوتی به وسیله اوپراتور های موبایل نگاه کرد. این موضوع نقطه ای برای سپرده گذاری شرکت ها برنده اکثری شده میباشد. گوناگونی تولید ها موبایلی، پلت فرم های متعدد، مارک ها و موسسات گوناگون توسعه و گسترش ی گوشی، منجر گردیده اند تا زمان های اکثری برای پرورش و بسط و تولید بها آفرینی صورت گیرد.

مثال عمل پباده سازی نرم افزار
سیستم برهان های اندروید، آی وی اس و ویندوزفون، بستر های مختلفی میباشند که توانسته اند سازه به ذائقه های مختلف یوزرها ، هر روز بیشتراز پیش به طرفداران خویش بیافزایند. از این رو کمپانی پباده سازی نرم افزار پردو به یار گروه برنامه نویسی گوشی خویش، توانسته تا همپا و یار و همدم نیکی برای ورود شما بدین بازار گرانبها و رو به پیشرفت باشد. این ملازمت ما با شما از اولِ قصد به توسعه و گسترش تا فرایند پشتیبانی و بعد از ارائه ی آن، این تضمین را به شما خواهد بخشید که با شایسته ترین کیفیت و شایسته ترین عصر، همدم و یار و همدم شما باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در 10 سال اخیر، نرم افزار های وضعیت یاب جغرافیایی در لیست نرم افزار های پرطرفدار وارداتی اند و این پروسه همچنان ادامه دارااست. به کار گیری از شرایط یاب جغرافیایی امکان های نرم افزار و قابلیت و امکان تعامل با استفاده کننده را بهبود میبخشد. علاوه بر این، این خصوصیت تحت عنوان یک مبداء برای کسب ایده های نو برای توسعه و گسترش دهندگان و بازاریابان نیز فعالیت می‌کند. محبوبیت بسیار زیاد نرم افزار های کاربردی مانند اسنپ این حقیقت را تایید مینماید.

در صورتی قصد دارید یک نرم افزار موبایل با به کار گیری از خصوصیت جغرافیایی ساخت فرمایید، طراحی اپلیکیشن نوشته‌ی علمی ما برای شما موءثر میباشد. ما تمام بعدها اجرای چنین مراحل دشواری را شرح می‌دهیم و توضیح می‌دهیم که چه گونه می‌توانید یک نرم افزار مبنی بر مکان پباده سازی نمایید.

ما عوارض استقبال از نرم افزار های مبتنی بر مکان جغرافیایی را باز‌نگری کرده و بر پایه ی این تجزیه و نظارت 2 تیم اصلی برای باز‌بینی این قضیه تعریف‌و‌تمجید می کنیم تا از جنبه های گوناگون عارضه ها را متوجه شویم.

 

عارضه ها عشق و علاقه یوزرها به نرم افزار های بر طبق مکان جغرافیایی
1-بسط مرزهای \"ارتباطات اجتماعی\". قبلا، اشخاص نام و نشان خویش را از روش پروفایل های خویش در کانال اجتماعی به بقیه افراد نشان می دادند. که‌این داده ها \"ایستا\" بود. لحظات قبل را نشنان می بخشید. معرفی خصوصیت مکان یاب منجر بهبود این مراحل گردیده و یوزرها را پویا می کند. فعلا اشخاص میتوانند در باب طرز معاش خویش، برنامه های روزمره روزمره، سطح اجتماعی خویش طولانی تر سخن نمایند.

2- شرکت کردن فراتر یوزرها در ارائه انتقادات، آنالیز ها و درجه بندی. نسبتاً تمام خدمت های بر پایه ی مکان یابی هنگامی که با مشتری رابطه برقرار میکنند، تا حدی از ادله سرگرمی استعمال می‌نمایند. در واقع به یوزرها یاری میکند تا محتوای غیروابسته ساخت نمایند. در‌این بین امکان مکان یابی این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یوزرها برای خودشان نمادهای متعدد به مراد منحصربه‌فرد بودن و یا این که کسب امتیاز بیشترطراحی نمایند. این مکانیسم پتانسیل وایرال شدن بسیار قدرتمندی داراست.

3- مزایای تجاری. یکی از دیگر از مزایای استعمال از نرم افزار های مبنی بر حالت مکانی، داشتن بخت فوق العاده برای جذب نقد ها، پند ها و نظرها دیگر کاربرانی میباشد که پیش از این از یک سرویس مختص به کار گیری کرده اند. براین اساس، پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان گستره نفوذ خویش را توسعه و گسترش می‌دهد که به جای آگهی ظریف در امر استفاده کننده، این نرم افزار ها به ابزار شکار یوزرها تبدیل گردیده اند.

عوارض عشق و علاقه کسب و فعالیت ها به پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان جغرافیایی
1-هماهنگ سازی در بین نرم افزار های بر اساس مکان و سیستم های کمپانی. با اعتنا به داده های آماری، تکنولوژی جغرافیایی در سالهای آتی پرورش چشمگیری خواهد داشت. برای فراهم کردن مزیت رقابتی، نیاز به استارت رابطه با مخاطبان مبنی بر مکان آن ها است که باید در برنامه بازاریابی گنجانده شود. تصمیم اخیر Foursquare برای اخذ هزینه از شرکت های برای تایید مکان جغرافیایی آنان بر روی نقشه اثبات میکند که‌این ابزار حالت جغرافیایی منفعت آور بوده در شرایطی‌که این خدمت پیش از این به طور مجانی ارائه می شده‌است.

2- تبلیغات موبایل بر طبق مکان. سیستم به صورت اتوماتیک با استعمال از خصوصیات GPS وضعیت مکانی شخص را گزینش می‌کند و از این پارامتر برای انگیزه قرار دادن تبلیغات به کار گیری می‌کند. این تبلیغات قادر است به طور پوش نوتیفیکیشن به وسیله نرم افزار ها با به کارگیری از geolocations GPS ارسال شود. فکر کنید شخصی در خیابان راه و روش می رود و پیامی اخذ می نماید که راجع به نزدیک شدن به فروش وسیع در نزدیکترین دکان به وی میگوید - این طریق بسیار چشمگیر خواهد بود.

3- پردازش داده ها استفاده کننده با نام نویسی در مکان های یگانه، استفاده کننده به نوعی، یک پرتره از خویش را به تصویر می‌کشد. بر پایه ی این داده ها، شما می‌توانید یک تصویر بدیهی از هر مشتری ساخت فرمایید. در آینده چنین داده هایی به شما قابلیت میدهد که پیشنهادات شخصی به یوزرها ارائه دهید. به صورت نمونه فرض فرمایید شما یک رستوران دارید ... نرم افزار های دارنده GPS با قابلیت و امکان به کار گیری از تکنولوژی مکان یابی به شما اذن میدهد تا مشتریان خویش را با ارائه تخفیف های ناهار جذب فرمایید - البته این تخفیف را برای همگی مشتریان ارائه ندهید، افرادی را گزینش نمایید که معمولا در محل رستوران شما و در پس از ظهرها حضور دارا هستند و حضورشان را در نقشه نماد گذاری می نمایند. این طریق به شما در دستیابی به انگیزه خویش فارغ از هزینه مازاد یاری می‌کند!

4- به کار گیری مشترک از سرویس ها بر طبق مکان و حقیقت افزوده. شاید این گزینه قابل استعمال ترین قابلیت و امکان های شرایط جغرافیایی باشد. در واقع موادسازنده مجازی بر روی شی ءها دنیای حقیقی قرار میگیرند. شما میتوانید موبایل هوشمند خویش را بر روی انگیزه خویش در هر مکان شهر بگیرید و برگه اکران تلفن همراه شما تمام داده ها در زمینه‌ی آن شی را نشان میدهد.

در حالتی که هنوز تصمیمی گرفته اید که آیا شما نیاز دارید که چه‌طور یک نرم افزار مبنی بر مکان ساخت فرمائید، ما توصیه میکنیم که گونه های سرویس ها جغرافیایی قابل ارائه در پباده سازی نرم افزار مبتنی برمکان را بازنگری نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در موقعیت معمول وقتی که پستی را در اینستاگرام منتشر می‌کنید متن کپشن شما فارغ از هیچ مسافت ای در تحت پست نشان داده می شود. علت آن این میباشد که اینستاگرام مسافت فی مابین خطوط را حذف می‌کند و متن شما فارغ از هیچ مسافت ای به طور پیوسته منتشر می‌گردد. طراحی اپلیکیشن درین حالت اکثر یوزرها به مراد ساخت مسافت دربین خطوط به مجبور از ایموجی (شکلک) و یا این که نقطه به کار گیری می نمایند. هم اکنون میخواهیم بدانیم به چه شکل در کپشن اینستاگرام مسافت خطوط را تهیه و تنظیم کنیم؟ برای این خواسته درین نوشته‌ی علمی از صاحب خانه فا مگ به یادگرفتن ساخت مسافت دربین خطوط در اینستاگرام میپردازیم.

موضاعاتی که درین مقاله فراگیری داده گردیده اند:

رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
مسافت فی مابین خطوط در اینستاگرام با symbols
طریق ساخت مسافت دربین خطوط اینستاگرام با استیکر
تولید خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
برنامه رفتن به خط آن‌گاه در اینستاگرام اندروید
به کار گیری از نرم افزار instaSpacer
مسافت در بین خطوط اینستاگرام در آیفون

رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید
یکی اصول نگارش نوشته رعایت مسافت میان خطوط میباشد البته متاسفانه قابلیت مسافت پرتاب کردن در بین خطوط در اینستاگرام نیست. حتی در صورتیکه یک سری توشه کلید shift را بزنید مسافت در میان خطوط به صورت خود کار بعداز تکثیر از دربین می رود. در چنین حالتی شما بدون چاره می‌باشید متن کپشن را به طور پی در پی و فارغ از هیچ مسافت ای تایپ نمایید. این مورد از خوانا بودن متن درج شده می کاهد و کمتر کسی قصد به تلاوت متن های طولانی متواتر را داراست. برای دوری از وقوع این ایراد از تایپ کردن متن کپشن مستقیما در اینستاگرام اجتناب نمائید. همینطور برای حل این اختلال رویکرد کارهایی موجود است که درپی مقاله می‌خواهیم به آن ها بپردازیم.

 

1- مسافت در بین خطوط در اینستاگرام با symbols
گهگاه در اینستاگرام متن کپشن شما کوتاه میباشد و نبود مسافت مشکلی ساخت نمی نماید البته چنانچه متن کپشن شما طولانی باشد نبود مسافت دربین خطوط برای خواننده متن خسته کننده خواهد بود. برای بهبود خوانایی لازم میباشد از طریق های تولید خط خالی در اینستاگرام به کار گیری فرمایید. تایپ کردن کپشن های طولانی فارغ از رعایت نکات نگارشی جذابیت متن های شما‌را از میان میبرد.

معمولی ترین شیوه برای ساخت مسافت در میان خطوط در کپشن اینستاگرام استعمال از نمادها و استیکرهای خویش اینستاگرام میباشد. مستقیما وارد اینستاگرام گردید کپشن خویش را تایپ نمائید و هر کجا نیاز به تولید مسافت در میان خطوط داشتید از نقطه،خط تیره و یا این که استیکر استعمال فرمایید. ایراد اصلی این مورد برای تولید مسافت دربین خطوط در اینستاگرام این میباشد که استیکر مصرف شده قابل مشاهده میباشد. این طریق برای برخی از یوزرها به ویژه کسب و امور غیر قابل استعمال می‌باشد.

2- طریق تولید مسافت در میان خطوط اینستاگرام با استیکر
نخست تیتر متن کپشن خویش را تایپ فرمایید. (می‌توانید به جای پست تازه پست های پیشین را ادیت فرمایید.)
برای رفتن به سطر بعد از آن نخست دکمه enter که در ذیل کاغذ سمت راست قراردارد را لمس فرمایید و آرم sym در کناره تحت سمت چپ کیبورد ضربه بزنید.
کلید اینتر در تلفن همراه های اندروید با آیکن نشان داده میشود.
یکی‌از نمادها و یا این که استیکرها را گزینش نمائید و مجددا کلید enter را فشار دهید. (درین نوشته‌علمی برای ساخت مسافت در میان خطوط از نقطه مصرف شده میباشد)

بعداز اضافه کردن آرم پارتیشن مجددا دکمه در ذیل ورقه را لمس نمائید و استارت به تایپ جمله بعدی فرمایید.
همانگونه که مشاهده می‌کنید در‌این شیوه علامت، استیکرهای دیوایدر خطوط در بین جمله نمایش داده میشود و از زیبایی متن شما می کاهد. هم اکنون در پی تصمیم داریم طریق هایی را مطرح کنیم تا علاوه بر محافظت زیبایی ورقه سبب تولید مسافت دربین خطوط کپشن یا این که بیو در اینستاگرام گردد.

3- ساخت خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
توصیه ویژه: یکی شیوه های معمولی و کاربردی برای رفتن به خط بعدی در اینستاگرام استعمال از نیم مسافت میباشد. کیبورد بخش اعظمی از تلفن همراه های اندروید نیم مسافت را ندارد. SwiftKey Keyboard یکی شایسته ترین کاغذ کلیدهای اندروید بشمار می رود که‌این مورد را در دست شما قرار میدهد و برای استعمال، لازم میباشد آن را دانلود فرمائید. بعداز نصب کیبورد شما به راحتی می‌توانید با زدن کلیدهای نیم مسافت و اینتر میان خطوط کپشن های اینستاگرامتان مسافت تولید نمایید. بنابراین علاوه بر تولید مسافت دربین خطوط کپشن، زیبایی و ظواهر ورقه نیز نگهداری می‌شود. طریق عمل با این کیبورد را به دنبال باز نگری می‌کنیم.

طرز پیشنهادی: به یاری نیم مسافت علاوه بر ساخت مسافت فی مابین خطوط کپشن در ایسنتاگرام می‌توانید ظواهر محتوایی خویش را نیز مراقبت فرمایید. صاحب خانه فا مگ این طریق را به شما توصیه مینماید.

تولید نیم مسافت در اندروید با کیبورد swiftkey
کیبورد SwiftKey Keyboard را از گوگل پلی دانلود و نصب فرمائید.
بعد از نصب برنامه در بخش پیکربندی تلفن همراه تلفن خویش آیتم language and input را گزینش و مورد Default Keyboard را لمس نمائید.

آن‌گاه کیبورد پیش فرض موبایل تلفن خویش را روی Microsoft SwitftKey keyboard قرار دهید.

در غایت مورد SET UP INPUT METHODS را گزینش فرمایید. تا کیبورد برای شما در دسترس قرار گیرد.
در نرم افزار اینستاگرام در هنگام تکثیر پست مشاهده می‌کنید که تم کیبورد تلفن همراه شما عوض شده و مشکی رنگ درآمده میباشد. بعداز تایپ تیتر کپشن، برای رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام مورد return را گزینش فرمایید. (در بعضا از ورقه کلیدها return با آیکن نشان داده میشود.)
بعداز نشر پست مشاهده میکنید کپشن پست شما سوای هیچ تغییری با رعایت مسافت تولید گردیده در میان خطوط نشان داده میشود.

4- برنامه رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
یکی‌از نحوه های تولید خط خالی در اینستاگرام استعمال از برنامه های پیام رسان در تلفن همراه های اندروید و ios میباشد. شما می‌توانید متن دلخواه خویش را در نصیب ارسال متن کانال اجتماعی تلگرام یا این که رخ بوک و یا این که برنامه note تلفن همراه تایپ نمائید. مسافت های لازم میان خطوط را تولید فرمایید آن گاه متن را نسخه برداری کرده و در بخش کپشن اینستاگرام paste نمائید. بعداز تکثیر پست موردنظرتان مشاهده می‌کنید که متن کپشن به به عبارتی حالتی که تایپ گردیده بود در اینستاگرام منتشر شده‌است.

این طرز برای تایپ کردن توضیحات بیو اینستاگرام نیز قابل به کارگیری میباشد و شما میتوانید متن بیوگرافی خویش را با استعمال از نرم افزار های پیام رسان در چندین جمله تایپ نمائید. در هر جایی که نیاز بود از کلید اینتر به کار گیری نمائید. در غایت متن را اسکن کرده و به نصیب بیو اینستاگرام منتقل فرمایید.

 

5- استعمال از نرم افزار instaSpacer
میتوانید از نرم افزار هایی نظیر instaSpacer برای تولید مسافت میان خطوط به کار گیری فرمایید. شایسته ترین خصوصیت این نرم افزار این میباشد که شما بدون چاره نیستید از کاراکترهای نظیر نقطه، خط تیره و یا این که استیکر برای جداسازی خطوط به کارگیری کنید. برای به کار گیری از این ابزار فرایند پایین را دنبال نمائید:

برنامه را از گوگل پلی دانلود و روی موبایل گوشی خویش نصب فرمایید.
وارد برنامه گردید و کپشن خویش را تایپ نمایید. بعداز انتها تایپ کردن متن روی دکمه (convert (copy and paste در زیر قاب ضربه بزنید.

در حال حاضر برای چسباندن متن در اینستاگرام مورد paste on instagram را لمس نمائید.
با تعیین این مورد به اینستاگرام هدایت می‌شوید. برای اضافه کردن کپشن به پست خویش کافیست در نصیب کپشن پست اینستاگرام روی کاغذ ضربه بزنید و آیتم paste را تعیین نمائید.

مسافت در میان خطوط اینستاگرام در آیفون
در هنگام تایپ کردن کپشن در اینستاگرام ممکن میباشد مورد return و enter در کیبورد تلفن همراه شما اکران داده نشود. در تلفن همراه های آیفون برای حل نقص‌ مسافت میان خطوط در اینستاگرام در هنگام تایپ متن در اینستاگرام روی دکمه 123 در ذیل کاغذ ضربه بزنید و بعد مورد return در کناره ذیل سمت راست ورقه را لمس نمائید. با تعیین این مورد یک خط تازه در نوشته تولید می گردد. در این حالت دیگر نیازی به استعمال از نرم افزار های دیگر برای مسافت پرت کردن فی مابین خطوط در اینستاگرام را ندارید.

نکات مهم در باب تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام

از تایپ کردن بی واسطه متن کپشن در نرم افزار اینستاگرام اجتناب نمائید.
دقت داشته باشید در اینستاگرام قابلیت و امکان به کارگیری از کلید enter دوبار متوالی نیست.
هشتگ های اینستاگرام از خطوط جداکننده پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب میتوانید هر هشتگ را در سطری مستقل و سوای نیاز به چسبیدن به هم تایپ نمایید.
حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن اینستاگرام 2200 و حداکثر تعداد کاراکتر در کامنت ها 240 کاراکتر میباشد. دقت داشته باشید هر مسافت یک کاراکتر به حساب آورده می شود.
رعایت مسافت میان خطوط خیر فقط سبب ساز خوانایی و ادراک مقاله می گردد بلکه محتوای درج شده دارنده جذابیت بصری میگردد. در حالتی که می‌خواهید محتوای ایجاد گردیده شما در اینستاگرام تاثیرگذار باشد لازم میباشد اصول نوشتاری را در آن رعایت فرمایید. درین مقاله به فراگیری تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام با به کار گیری از طریق های مختلف پرداختیم. در شرایطی که این فراگیری برای شما کاربردی بود لطفا پیوند آن را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. در شرایطی که سوالی درباره با طرز های مسافت پرت کردن دربین خطوط در اینستاگرام و رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید دارید در بخش نظرها مطرح نمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


7 نرم افزار برتر 2019
نرم افزار Weather
نرم افزار پیش گویی حالت آب و هوا که طراحی اپلیکیشن به یاروهمدم مشاهده توئیت‌های بقیه افراد در رابطه موقعیت آب و هوای ناحیه شما پباده سازی شده‌است.این برنامه به صورت قشنگ و اختصاصی به شخصی وضع آب و هوا را نشان می دهد.به گفته خالق داده ها این برنامه هر دقیقه آپ دیت میشوند. همینطور دارنده نقشه های متحرک و رادار میباشد.قابلیت و امکان جذاب دیگر این اپلیکیشن، هشدار برای روز‌هایی میباشد که هوا مطابق میل شما وجود ندارد! این برنامه تحت عنوان دوستداشتنی ترین نرم افزار اکران آب و هوا در پلی استور معرفی شده‌است.

نرم افزار Bouncer
برنامه Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید به برنامه ها دسترسی های موقتا بدهید. در ورژن های اندروید شش به آنگاه سیستم استدلال دسترسی های محدودی را به برنامه ها اعطا مینماید تا بتواند امنیت تلفن همراه شمارا تضمین نماید. البته این شما می‌باشید که می‌توانید به برنامه ها جواز دسترسی به قسمت های گوناگون تلفن همراه مانند دوربین و مخاطبین را بدهید. بعضی وقت ها در هنگام به کارگیری از طرحی ناچار به دادن دسترسی می‌شوید البته نمی‌خواهید این دسترسی مستمر باشد و تداوم پیدا نماید. با به کار گیری از این برنامه این دستور قابلیت پذیر خواهد بود. به این رخ که با معین کردن دسترسی های هر برنامه بعداز دادن دسترسی موقتا به آن برنامه مجددا دسترسی ها را از برنامه میگیرد.


Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد برای جواز دسترسی موقت به برنامه ها
نرم افزار Google Drive
Google Drive به فارسی گوگل درایو یکی‌از دیگر از شایسته ترین سرویس ها شرکت گوگل، یک خدمت ابری پایین اینترنت عام المنفعه اشخاص دنیا میباشد که قابلیت حفظ، اجرا و همگام سازی فولدر های شما با دیگر یوزرها عالم را در اختیارتان قرار می‌دهد! این خدمت کارکشته که از افزوده های گوگل داک میباشد به یوزرها این قابلیت را میدهد که به راحتی گونه های فولدر های متعدد را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در فیس مایل بودن آن‌ها را با دیگر یوزرها به اشتراک بگذارند. با نصب نرم افزار قانونی Google Drive برروی تبلت و یا این که موبایل اندرویدی تان قادرید در محیطی معمولی، خوشگل و سوای تبلیغات اکانت کاربردی گوگل درایو خویش را رئیس کرده و در محیطی جذاب خیس نسبت به وبسایت، شغل های متعدد مدیریتی تان را انجام دهید!

نرم افزار Waze
این برنامه یکی دوستداشتنی ترین برنامه های جهت یابی و مکان یابی هوشمند اندروید و از مالامال دانلود ترین نرم افزار جهان میباشد. Waze مطرح ترین جهت یاب مبنی بر جمعیت جهانی است که دارنده بیشترین به کارگیری میان یوزرها اسمارت فون ها میباشد. یوزرها با نصب این برنامه میتوانند حالت مکانی خویش را به اشتراک بگذارند و لحظه به لحظه از موقعیت ترافیک حیطه متبوع با خبر شوند.


Waze وسیع ترین جهت یاب بر طبق جمعیت جهانی هست
نرم افزار Google Assistant
برنامه دستیار گوگل که در سیستم برهان اندروید 5 به بالا و حتی ios 9 در دسترس میباشد.شما میتوانید با اوامر صوتی از دستیار گوگل در باب شرایط آب و هوایی، فیلم های دارای شهرت، بازیگران مطرح و غیره سوال نمائید و سوای نوشتن با این برنامه رابطه برقرار نمائید.

نرم افزار Google Play Music
این نرم افزار پخش‌کننده موسیقی آندروید قابلیت دسترسی سریع به فولدرهای موسیقی شمارا آماده می‌آورد.از تجهیزات دیگر این برنامه می شود به قابلیت و امکان کاوش سریع، ذخیره نوا از روی PC و ساخت یک کتابخانه فردی موسیقی اشاره کرد. دیدنی میباشد بدانید که آهنگ پلیر گوگل تا به‌این لحظه در مارکت گوگل بیش تر از یک میلیارد توشه دانلود شده‌است.

نرم افزار LassPass Password Manager
نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود. با به کارگیری از این نرم افزار هر پسوردی را یکبار وارد میکنید و این برنامه ان را در سرور خویش ذخیره میکند و در مراجعه های بعدیبه وبسایت های متبوع، قسمت های مرتبط با اسم کاربری و واژه عبور را به طور اتومات برای شما مالامال می نماید.


نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود
همانگونه که مشاهده

 

همانگونه که مشاهده



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


خوب شاید چنانچه شما هم جزء یوزرها کشور‌ایران اپس باشید این سوال برایتان کمتر اتفاق افتاده باشد که چطور می‌توانم برنامه یا این که بازی که دانلود کرده ام را نصب کنم به دلیل آن که فرآیند دانلود و نصب برنامه و بازی خیر تنها در کشور ایران اپس بلکه در تمام مارکت ها فرآیند ای بسیار بی آلایش طراحی اپلیکیشن  میباشد و استفاده کننده صرفا با لمس یک دکمه می‌تواند این فعالیت را انجام دهد. ولی آیا میدانید در شرایطی که پوشه نصب یک نرم افزار را از یک تارنما یا این که هر محل دیگری به جز مارکت های اندرویدی دانلود کردید چطور می بایست آن را پیدا و نصب نمایید؟ معمولا دو نمایش در‌این ارتباط موجود هست. یکی‌از آنکه بخواهید نرم افزار را در رایانه فردی تان دانلود کرده و بعد از آن آن را برای نصب به تلفن همراه یا این که تبلت تان منتقل نمائید و دیگر اینکه با به عبارتی مرورگر تلفن همراه یا این که تبلت تان نرم افزار را دانلود کرده و آن را نصب فرمائید. ازآنجاکه این روز ها با وجود این تمامی مارکت اندرویدی و کد QR دانلود نرم افزار دیگر سناریوی نخستین ترویج کمتری دارااست از توضیح آن پرهیز کرده و تنها سناریوی دوم (دانلود از موبایل یا این که تبلت) را توضیح خوا‌هیم بخشید.

دانلود و نصب برنامه از موبایل یا این که تبلت
با مرورگر تلفن همراه تان هم می‌توانید دقیقا مثل مرورگر رایانه تان وارد وبسایت های دانلود نرم افزار گردیده و نرم افزار های دلخواه تان را دانلود فرمایید با این تفاوت که طولانی تر به زحمت میفتید! استدلال آن هم این میباشد که اولا بخش اعظمی از وب سایت ها برای اکران در مرورگر گوشی باصرفه نشده اند و لذا شاید بدون چاره باشید برای یافت کردن پیوند دانلود یک نرم افزار بارها انگشت تان را در زمان برگه تکان دهید (به اصطلاح اسکرول نمایید) و دهها تبلیغ اینترنتی که معمولا در سایت های دانلود پیدا می گردند را هم بالاجبار مشاهده کنید تا بالاخره به لینک و پیوند دانلود برسید! ثانیا اینکه پس از لمس دکمه دانلود حتی‌د‌ر معروفترین مرورگرها مثل گوگل کروم هیچ پیامی مبتنی بر اینکه دانلود ابتدا گردیده یا این که چقدر پیشرفت نموده است نمیبینید که بسیار ناگوار میباشد. اکنون فرض کنیم دانلود فولدر تمام شده‌است. برای کشف کردن آن بایستی به برنامه رئیس فولدر پیش فرض خویش اندروید (عمدتا با اسم my files شناخته می گردد) یا این که هر برنامه رئیس پوشه دیگر که در تلفن همراه یا این که تبلت تان نصب نموده اید رجوع نمایید. معمولا با گشوده شدن برنامه رئیس پوشه مستقیما به مسیر storage/emulated/0 هدایت می‌شوید که فایل اصلی برای ذخیره سازی میباشد. در صورتی به‌این فایل هدایت نشدید خودتان به طور دستی وارد آن گردید و پوشه download را پیدا و گشوده نمایید. فایلی که دانلود نموده اید را از فی مابین فولدر های دیگر پیدا کرده و با انگشت روی آن بزنید تا نصب آن مقدمه شود.

بازی های دیتا دار (مشکلی تازه!)
در حالتی‌که شما هم جزء گیمرهای ماهر باشید مسلما می‌دانید که برخی از بازی ها دارنده دیتا می‌باشند یعنی فولدر نصب نرم افزار و پوشه های دیگر بازی (دیتای بازی) از هم غیروابسته گردیده اند و شما بایستی آن‌ها را به طور غیر وابسته دانلود فرمایید. پس از دانلود دیتای بازی هم بایستی آن را نسخه برداری کرده و در فایل اختصاصی آن (android/obb) در تلفن همراه تان پیست فرمائید. برای زیر آوردن نسبی حجم دیتای بازی بخش اعظمی از وب سایت ها دیتای بازی ها را در قالب یک فولدر زیپ به شما می‌دهند که برای گشودن آن در تلفن همراه تان می بایست نرم افزار winrar یا این که هر نرم افزار دیگری که منحصر به فرد گشودن این پوشه هاست را هم در تلفن همراه تان نصب کرده باشید. همان طور که می‌بینید فرایند دانلود و نصب بازی های دیتا دار دردسر بیشتری دارااست. خوشبختانه این خلل به کلی برای یوزرها کشور ایران اپس مرتفع شده‌است و آن ها میتوانند فارغ از نیاز به انجام کارهایی که در فوق توضیح داده شد بازی های با دیتا را یاور با دیتایشان و صرفا با لمس به عبارتی دکمه نصب دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرند. علاوه بر این دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایای دیگری هم داراست که بعضا از آن ها تنها یگانه کشور ایران اپس می‌باشند.

دانلود بازی های دیتا دار از جمهوری اسلامی ایران اپس

یک شیوه بهتر!
دانلود از جمهوری اسلامی ایران اپس مزایایی دارااست که برخی از آن ها در بین همگی مارکت های اندرویدی مشترک میباشد و بعضی دیگر تنها منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی ایران اپس می‌باشند. این مزایا به اختصار عبارتند از:

دانلود و نصب نرم افزار فقط با لمس دکمه نصب (مشترک در بین کلیه مارکت های اندرویدی)
از‌آنجا که جمهوری اسلامی ایران اپس و هر مارکت اندرویدی دیگر اختصاصا به دانلود نرم افزار اختصاص دارا‌هستند یافت کردن و نصب نرم افزار در آنان بسیار معمولی خیس از وب سایت های دانلود نرم افزار میباشد. شما علاوه بر جستجوی نرم افزار گزینه نظرتان میتوانید از دهها مدل بندی متفاوت همچون برگزیدگان نرم افزار ها، مالامال دانلود ترین نرم افزار ها، جدیدترین نرم افزار ها و گونه بندی های منحصربه‌فرد که هر مارکتی به طور مستقل برای خودش دارااست برای جستن نرم افزار آیتم نظرتان استعمال نمایید. از طرفی از اطلاع رسانی تبلیغاتی مزاحم هم که در تارنما های دانلود اپلکیشن به وفور یافت می گردند خبری وجود ندارد.

اکران واحد سنجش پیشرفت دانلود، مقدار دانلود گردیده و قابلیت و امکان توقف موقت (Pause) دانلود (مشترک در میان تمامی مارکت های اندرویدی)
خلاف دانلود از مرورگر که شما‌را همین طور به اکنون خودتان رها می‌کند دانلود از کشور‌ایران اپس و اما مارکت های اندرویدی دیگر روند ای میباشد که استفاده کننده را لحظه به لحظه در جریان ترازو پیشرفت دانلود قرار می‌دهد و حتی قابلیت توقف موقت دانلود و ادامه آن در حین دیگری را برای وی مهیا می‌آورد.

دسترسی به جدیدترین آپ تو دیت ها به محض تکثیر
در حالتی که شما نرم افزار تان را از یک وب سایت دانلود نرم افزار دانلود نمائید و بعدا به روز جدیدی برای آن بیاید بدون چاره میباشید مجدد به به عبارتی وب سایت مراجعه کرده و پوشه نصب آپ دیت گردیده را از نخستین دانلود و نصب نمائید. در جمهوری اسلامی ایران اپس خیر فقط به پایانی آپ تو دیت نرم افزار ها به محض تکثیر دسترسی خواهید داشت بلکه صرفا آن بخشی از نرم افزار را دانلود میکنید که به روز گردیده خیر کلیه آن را که بدون شک از دید حجم کمتر خواهد بود و وب کمتری را نیز مصرف خواهید کرد.

دانلود بازی های دیتا دار و قرار دادن دیتا در فایل منحصر به فرد خویش به طور اتوماتیک (تنها در کشور ایران اپس)
این گزینه در یکسری گزاره فراتر (بازی های دیتا دار – مشکلی تازه) توضیح داده شده‌است

حذف فولدر نصب نرم افزار بعد از دانلود
در حالتی که نرم افزار تان را از یک تارنما دانلود نرم افزار دانلود نمائید بعد از نصب، فولدر نصب نرم افزار به جای خویش خواهد ماند و در حالتی که فولدر های نصب متعددی را به همین ترتیب دانلود کرده باشید بعد از مدتی فضای خاطر داخلی تلفن همراه تان بی جهت مالامال خواهد شد از فولدر های نصبی که شاید به آن‌ها هیچ احتیاجی هم نداشته باشید. کشور‌ایران اپس بعد از نصب نرم افزار پوشه نصب آن را به طور اتومات حذف میکند تا فضای خاطر داخلی تلفن همراه شما بی جهت لبریز نشود و ناچار نباشید مجدد از یک برنامه با صرفه ساز برای یافت کردن و حذف پوشه های نصب مازاد به کارگیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کارهایی که بایستی پیشین از   انجام دهید.
در حالتی‌که تصمیم گرفته اید به «بعد از ظهر تلفن همراه» قدم بگذارید و قصد پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی دارید، به شما شادباش می‌گوییم. در عین درحال حاضر، می بایست بدانید که پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS، طراحی اپليكيشن و پیاده سازی پیروزی آمیز آن، فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد و به طرح ریزی، مهارت، و پشتکار نیاز داراست. البته جای نگرانی وجود ندارد، چون در مسیر صدق قرار گرفته اید و کسب و کارتان از فواید این مبادرت شما منفعت منده خواهد شد.

پیش از آنکه مبادرت به پباده سازی برنامه اندروید و iOS برای کسب و کارتان نمایید بایستی به‌این بیندیشید که نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید و چه گره ای از فعالیت مشتریان گشوده کند. انگیزه چه چیزی است، و نرم افزار شما چه امکاناتی می بایست داشته باشد. این مهم ترین مرحله در مراحل پباده سازی و پیاده سازی نرم افزار گوشی میباشد.

در پی، کارهایی که بایستی گذشته از پباده سازی و ایجاد نرم افزار گوشی انجام دهید را شرح می‌دهیم.

قصد و انگیزه پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS
انتخاب «انگیزه» شل ترین و در عین درحال حاضر طاقت فرسا ترین کاری میباشد که می بایست انجام دهید! از این جهت معمولی میباشد که انگیزه شما طبیعتا بیان کنده فعالیت و فعالیتی میباشد که فعلا انجام میدهید و از روش آن درآمدزایی می کنید. بدین ترتیب، نرم افزار شما نیز بایستی به عبارتی انگیزه را دنبال نماید. ولی طاقت فرسا میباشد چون انگیزه از پباده سازی برنامه اندروید و iOS بایستی به صورت ظریف، پر‌نور، و قابل سنجش بیان شود و تمام جزئیات فعالیت در آن معین شود. همینطور، برای سنجش برد می بایست شاخص های اندازه گیری انگیزه تعریف و تمجید شود.

به این ترتیب، برای گزینش انگیزه می بایست بدین سوال ها به اعتنا جواب دهید:

نرم افزار شما قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید، و چه طور این عمل را بهتر از دیگر افراد انجام خواهد بخشید؟
در شرایطی‌که قرار وجود ندارد مشکلی را حل نماید، چه سرویس یا این که بها افزوده ای به یوزرها می‌دهد؟
چه تجهیزات و مزایایی را قرار میباشد از روش نرم افزار تلفن همراه به مخاطبانتان ارائه بدهید، که از روش کامپیوتر نمیتوان ارائه بخشید؟
چه چیز در انگیزه و کارکرد، نرم افزار شمارا از دیگر نرم افزار های شبیه متمایز میسازد؟
برد شما متعلق به «انگیزه» نرم افزار تان میباشد. به همین استدلال، انتخاب انگیزه معمولا طولانی ترین مرحله میباشد و بایستی به صدق صورت بپذیرد. بعد از انتخاب انگیزه آن را در 1 تا 2 پاراگراف بصورت ظریف شرح دهید. در حین پباده سازی برنامه اندروید و iOS و حین پیاده سازی آن همواره به هدفی که انتخاب نموده اید مراجعه کنید و مراقب باشید که از آن گمراه نشوید.

- کارکرد و محتوا
«تارنما» رسانه قابل قبولی برای ارائه محتوای متنوع و داده ها زیاد میباشد. البته نرم افزار گوشی طولانی تر برای ارائه محتوا و داده ها مختصر و موثر در قالب «بی آلایش و فوری» مطلوب میباشد. از این رو، نباید حجم انبوهی از محتوا و داده ها را بر روی نرم افزار تلفن همراه عرضه کرد. نرم افزار شما می بایست یک رویه دسترسی معمولی و سریع به داده ها مهم و موثر باشد، و بتوان با یک اشاره به انگیزه متبوع رسید.

در لحاظ داشته باشید که همواره یک همبستگی بی واسطه و مثبت فی مابین «محتوای خوب» و «زمان عصر صرف گردیده در نرم افزار» موجود است. و از آنجایی که محتوا سلطان میباشد، بایستی این نکات را برای ایجاد محتوای خوب رعایت فرمائید:

محتوای خویش را دم دست قرار دهید. فرآورده و سرویس ها شما بایستی به راحتی در دسترس قرار گیرد. می‌توانید قسمت های مهم آن را در برگه خانگی قرار دهید تا برای یافتن داده ها نیاز نباشد یوزرها خیلی کاوش نمایند.
داده ها متبوع را فورا ارائه دهید. اعتنا و توجه مخاطب در مواردی که نیاز فوری به داده ها دارااست یا این که زمانی که در هم اکنون جنبش میباشد کاهش پیدا می‌نماید، و به همین استدلال عصر کمتری را صرف تلاوت مطالب طولانی می نماید. بدین ترتیب، در به عبارتی گزاره نخستین یا این که دوم به اصل مقاله اشاره فرمائید و بعد از آن درپی آن را شرح و توسعه و گسترش دهید. استفاده کننده را بدون چاره نکنید برای یافتن جواب خویش کل برگه را به اعتنا بخواند.
کوتاه و مختصر بنویسید. قرائت یک متن طولانی در کاغذ کوچک گوشی فعالیت معمولی ای وجود ندارد. پس مطالب تان را فشرده و عده و جورتر بنویسید و خواسته خویش را در 2 یا این که 3 پاراگراف کوتاه برسانید.
از عکس اضافه استعمال نمائید. تحلیل ها نشان داده میباشد که یوزرها دقت بیشتری به عکس و ویدیو مینمایند تا به متن! ولی، این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که از محتوای نوشتاری به کارگیری نکنید، بلکه بایستی از عکس و محتوای بصری مربوط به متن نیز در دور نما یا این که دربین جمله ها استعمال فرمائید.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


پباده سازی نرم افزار مشهد
به کار گیری از نرم افزار ها امروزه فراگیرتر از مدام شده‌است. توسعه تلفن های هوشمند و به کار گیری از نرم افزار ها سبب شده‌است که پباده سازی نرم افزار مشهد روز آپدیت مهم خیس از گذشته باشد و کسب و امور و شرکت ها گوناگون برای بازاریابی و ارائه سرویس ها و فروش کالاهای خویش مبادرت به پباده سازی نرم افزار کنند. از مهم‌ترین مزیت های پباده سازی نرم افزار مشهد دارای مسئولیت ماندن مشترین به شما می‌باشد که در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت ویژه ای شامل است.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد
همان طور که مسلماً اطلاع دارید در ساخت سایت مشهد یک تقسیم بندی کُلی موجود است که پباده سازی نرم افزار طراحی اپليكيشن مشهد را به پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد و پباده سازی نرم افزار IOS مشهد تقسیم بندی می‌نماید. در پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد تمرکز بر روی بخش بزرگی از بازار است که اکثر موبایل های هوشمند را دربرمیگیرد و افرادی که از سیستم اندروید در موبایل خویش فایده می‌برند می‌توانند با نصب این نرم افزار ها بر روی تلفن همراه خویش از سرویس ها آنان استعمال کنند. پباده سازی نرم افزار اندروید مشهد خیر صرفا برنامه هایی برای خرید متاع بلکه قادر است به صورت پباده سازی بازی ها و یا این که نرم افزار هایی با پباده سازی نوآورانه باشد.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار IOS مشهد
گونه دیگر از موبایل های هوشمند که در پباده سازی نرم افزار مشهد آیتم اعتنا قرار میگیرند با سیستم دلیل IOS شناخته میشوند و اکثراً تلفن همراه های کمپانی اپل را مشتمل بر میشوند. پباده سازی نرم افزار IOS مشهد در کنار پباده سازی نرم افزار اندروید قادر است به شما یاری دهد که همگی یوزرها بالقوه را با هر تلفن هوشمندی که در چنگ دارا‌هستند پوشش داده و به آن ها سرویس ها ارائه دهید. با پباده سازی نرم افزار IOS مشهد به وسیله کمپانی نونگار علاوه بر داشتن یک نرم افزار فوق العاده می‌توانید از سال های دراز پشتیبانی کمپانی نیز استعمال کرده و در مواقع لزوم سوای هزینه مبادرت به توسعه نرم افزار خویش کنید.

پباده سازی نرم افزار مشهد
ارزش پباده سازی نرم افزار مشهد
گزینه دیگری که برای یوزرها مهم میباشد بها پباده سازی نرم افزار مشهد هست و اینکه چرا در موسسات گوناگون تفاوت هایی گاهاً چشمگیر فی مابین بها های ارائه گردیده موجود است. یکی‌از مهمترین عارضه ها این تفاوت بها کیفیت فعالیت و امکاناتی که در پباده سازی نرم افزار در مشهد به کار گیری می گردد میباشد و آیتم دیگر پلتفرم ها که در‌این مبحث مجالی برای توضیح آنان وجود ندارد و بزوردی نوشتاری بدون نقص در امر پلتفرم ها ارائه خوا‌هیم کرد. واحد سنجش نیاز به کد نویسی و یا این که استعمال از کد های فراهم و ... نیز میتواند بر بها پباده سازی نرم افزار مشهد تأثیر گذار باشد.

پباده سازی نرم افزار مشهد
پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد
نونگار افتخار داراست که با دقت به بسط کار های تخصصی خویش اعم از ساخت سایت و پباده سازی نرم افزار و فراگیری های مربوط به اعتنا حجم و درخواست مدیران نرم افزار هایی را متناسب با هزینه و میزان دارایی آنان پباده سازی کند. همگی برنامه هایی که به عنوان پباده سازی نرم افزار ارزان مشهد بوسیله نونگار پباده سازی میگردد دربرگیرنده پشتیبانی نامحدود و قابلیت توسعه و گسترش و گسترش هست.



:: برچسب‌ها: طراحی اپليكيشن ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

يكي‌از مهم‌ترين نكات و اصول در پباده سازي رابط كاربري خوب اين ميباشد كه كاربرانتان حيران نشوند . اصل آساني را در پباده سازي رعايت نمائيد تجربه نشان داده يوزرها با رابط كاربري سبك و معمولي كه در عين هم اكنون زيبايي هم داراست ارتباط بسيار بهتري برقرار مي نمايند . در شرايطي‌كه شما از المان هاي متفاوت در طراحي ورقه UI به کارگیری نماييد كه در صفحه های مختلفي از اپلیکیشن شما موجود هست و کلیه يك فعاليت را انجام مي‌دهند ولي يكي آن ها از بابت ديداري ( براي نمونه رنگ ) با ساير گوناگون باشد به کارگیری كننده شما حیران ميگردد.

طراحي اپليكيشن
5- رابط كاربري مي بايست براي به کار طراحی اپلیکیشن  گیری كننده شما ديدني باشد خير خويش شما
اينكه سلیقه خودتان را در حيث بگيريد خيلي خوب ميباشد ولي به یاد داشته باشيد علاوه بر خودتان اهميت طولاني خیس متوجه به کارگیری كننده ميباشد . به کارگیری كننده بايستي از رابط كاربري كه پباده سازي ميكنيد را بپسندد و با آن ارتباط برقرار نمايد. دراين باره فاكتور هاي از كاربرانتان را مي بايست در حيث داشته باشيد .
براي نمونه اينكه : كاربرانتان در چه رنج سني مي‌باشند ؟ يا اين كه اينكه يوزرها اپلیکیشن شما اكثر وقت ها چه جنسيتي دارا‌هستند ؟ يا اين كه روي چه مدل دستگاه هاي كاربرد دارااست ؟ آيا اپلیکیشن شما براي تفريح و پركردند وقت به كارگيري مي‌كنند يا اين كه ابزار کار ميباشد و در چه وقتي آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد ؟
6- از اپلیکیشن هاي برنده الگو بگيريد
البته شما مي بايست خودتان باشيد ولي پيشين از آنكه خودتان را پيدا فرماييد ( منظورم سبك خودتان ميباشد ) ميتوانيد از اپلیکیشن هاي پیروز الگو برداري فرماييد . از اينكه از چه گونه فونت هايي به كارگيري كردند ، واژگان آيتم به کارگیری آن ها براي تعريف‌و‌تمجيد نصیب هاي متعدد چه سبك و سياغي داراست .سبك پباده سازي آنها چه گونه ميباشد ، كليه اينها ميتواند شما را به سمت يك پباده سازي استاندارد هدايت نمايد.
7 – تعيين رنگ ايده آل يوزرها
همينطور بخوانيد : برنامه نويسي اندرويد را چطور مقدمه كنم ؟
ميخواهم در اين مكان پاره اي ضد عادت بنويسم و درباره تعيين پالت رنگ براي تجربه كاربري مواقعي رو از جنبه هاي ديگر كه تا كنون به آنها در مقالات داخلي و فرنگي پرداخته نشده ميباشد بپردازم.
قطعا دیده ايد اكثر تایم ها به كارگيري كنندگان تلگرام ، تم Dark را براي رابط كاربري آن تعيين مينمايند ، اين آيتم در خصوص به كارگيري كنندگان از توييتر نيز درستي مي‌نمايد.
بروز اين رفتار از يوزرها و اينچنين سلايقي ريشه در روانشناسي دارد با توجه به گزارش هايي كه هرساله جامعه شناسان و شركتهاي آماري مانند گالوپ و فوربس گزارشي درباره معيار افسردگي و اندوهگين بودن جامعه ها ارائه ميدهند كه كشور ايران از اين حیث پس از عراق يك ميهن اندوهگين معرفي شده است [منشا:عصرايران] . با اعتنا به اينكه گرايش به سمت رنگ رابطه تنگاتنگي با اين شاخص ها داراست گرايش به سمت رنگ هاي تيره در جمهوري اسلامي ايران طولاني خیس ميباشد.
فارغ از مسائل روانكاوي ، رنگ تيره البته می‌تواند ديدني هم باشد و جلوه زيبايي به رابط كاربري اپلیکیشن شما ببخشد.


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()